half of my life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

sufi nur asdalila qismina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Suhaid Ahmadirraqib

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, September 8, 2009

rilekss...




aku dpt gift dr rumets aku yg sgt disayangi... thks a lot met....lurve u so much!.. tak tau nk habaq tang mana n lagu mana...sonok sgt sbb dpt cloth diapers nih..! tapi musykil di hati..bila lar aku start nk pkaikan utk my darl nih...selesa ker die?tp klau nk betul2 pkaikan die sekurang2 nya kna ada 10 cd..itu yg aku bace larr..larat ker aku nk mncuci bnda alah ni yer..skrg ni bnda ni jd simpanan dulu yer..krg tetibe bebile rase nk mencuba...aku on lar blik..
gamba sblh tu my darl tgh terbuai tido di pangkuan daddy dia pg td..pas mandikan die n nyusu die...bdn dh sedap peyut dh knyg..apa lagi....turu wae (jawanese)..... sng aku nk antar umh makcik rahmah..bs my darl..
pasal ebm aku yg punahss smlm tu..aku tak berani nk musnahkan lagi..takut merembes2 ayor mate nih..!..ptg ni lah kot aku kerjakan...
menangislah shah alam.....

1 comment:

  1. makin comey la baby akak..tolong cubit bg pihak leh..hehe

    ReplyDelete