half of my life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

sufi nur asdalila qismina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Suhaid Ahmadirraqib

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, October 27, 2009

aku nk jadik ibu susuan...

anak buah ku..kiranya sepupu dalila lar ni..telah lahir pd 19/10/09...hehe...tahniah kak..kakak aku ni kawin sesama ngn aku...nikah sesama...sanding sesama....tapi bb die 4 bulan muda lar dr our darl..tapi tetap sebaya....bestnyer....
kami yang enjoy kawin..& aku yg paling berat..
aireen
aku ni dr awal dh habaq kat kakak aku.."kak, aku nk susukan ank ko".."awal2 kalau cam susu ko takder lg..aku bg susu aku yerh..."..hehe...so, niat aku direstui suami ku dan kakakku n hubby die...skg ni bru skali aku dpt nyusukan Aireen Nur Iffa Damia binti Aswadi smpai knyang..lg 2 to go...hehe...sonok giler aku..alhamdulillah....syukur..


No comments:

Post a Comment