half of my life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

sufi nur asdalila qismina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Suhaid Ahmadirraqib

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, February 4, 2010

ku mewindu..mewindu oh qasehmuu

for my big builder brother...azizi..wish you happy prosperous besday...selamat membesarkan diri lagi..n please ok jadik polis yg berhemat...jgn dok hambat org jer...

















jumaat sabtu ahad isnin baru lepas ni aku ditugaskan ke sabah..karnival jom masuk 'U' nyer event..ghamai tol student2 ..pokcik mokcik..atok nenek yg dtg nk tau aper citer psl uitm ni..seperti biase booth uitm adelah yg terhebattt laksana eddie murphy ader kt booth kitorg tu...yer...aku ditemani oleh 2 kkasih pujaan hatiku..'meraraj' dan my sweet dalila..'meraraj' membawa maksud dlm bhasa jawanyer 'aku punyer Raj' bukan ko punyer ok...ni kisah cintan cintun anak dara teruna larr punyer kes nih..hahahaa..tak hengat...sanjana n raj...phewwittt...tahap melantun punyer hebat penangan hindustani dolu2 ni...mujhse dhosti karoge...ammaa...!ha..ha...oppsss...alignment larik...straightkan balik yerk...

kisah di sabah adalah bukan tema utk bercuti2 mesia ok...aku kna kije...kije u know...

so di pagi sbtu n ahad yg hening dh kuar kije..petang baru blik bilik...meraraj n dalila duk dlm bilik..berguling n bergomol habis2an...aku angkut stroller n carrier dalila skali pi sabah..sng nk ke ulu ke ilir angkut dalila..stroller semamangnyer dah ade...tapi beli mlm nak bertolak tu...bli yg sng lipat2 punyer...sng duk angkut naik flight...nasib larrr sgt berguna..klu tak, abihkan boreh duit poket den yo....oo jgn lupe beg pump ku yg kucintai..klu takder tu mau pengsan aku..yess n alhamdulillah...dalila masih fully mendapatkan 'dadah'nyer..tanpa kompromi...hahaha..(eh betul aper...'dadah' tu klu dapat mata dalila duk kuyu2 jer...giler camner rase sedap nyer yer'dadah' tu)petang balik kije..pi jnjln pi psr mlm..bnyak psr kat kk ni..psr mlm larr..psr mlm kmpung ayer larr..psr filipina larr..psr basah larr...pasar gaya larr..sume psr aku pegi...time is bery limited..so must fully utilised ok...tu yg frust menonggeng tak dpt pi kundasang ker...manukan ker...naik kaki gunung kinabalu pun dah kira ok...takperlahh..next time kita gi lagi yer..tggu dalila dpt adik larr..hahaha..boleh? time pegi kitorg naik airasia ...balik tu aku plan naik lain2 meraraj n dalila naik airasia..n me myself naik mas...so terminal adalah lain2 antara airasia n mas..aku ingatkan sama..aku dah jadik dok melangu snsorg tunggu nak naik flight..alkisahnyer aku dh start windu dah kt depa 2 org tu...lbh2 of course lar my sweety ..yerlarr dok pike camner lar gayanyer die ngn daddy die..'dadah' dh bekal siap2 lah...so, aku kuarkan larr bantal busoq si dalila ni..dok peluk2...peluk punyer peluk...opismet sorg ni ajak duk tpt lain...skali biler time naik flight aku leh tertggl bantal busoq tuh...huhu..sgt sedey hokeh!....geram aku...

biler dh boarding...kndraan pun dh smpai so aku suh driver tu pi lcct lak..yer lar nk angkut hubby n anak den...tggu punyer tggu tak boarding2 lagi hubby aku nih..aku dh start cuak dah.....giler cuak aku..tanyer kt polis yg jaga kt situ nk minta permission masuk tuk carik laki ngn anak aku...huhuu...takder gak...pi kaunter airasia tnyer...oo uper2 nyer delay..hampehs dok ada toll..


alhamdulillah smpai dah aku di s.alm ..smbunglah kjer seharian seperti biase..
ni husbnd aku ajak gi redang lak...hurmm..nak gi ker tak ni...?
money..money..money?...!.. ..dah takmoh pikir lahh...







err......







adioslah..!

dari anak musa..

suriani

2 comments: