half of my life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

sufi nur asdalila qismina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Suhaid Ahmadirraqib

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, April 14, 2010

nak termuntah muntah...

excuse me yer...aku rase aku tak pregnant sbb aku tak wat test pregnant lagi...tapi who knowss..?haha...dh 19 bln tak kna peot lagi nih..cmpur semasa aku ngandung n dalila sekang dah 10 bln....klu ade isi bunting lagi ni..mmg sure2 tak tau...

aku termuntah muntah ni sbb terlalu bnyk menda aku nak layurkan kat sini..tapi tak kesampaian..
sibuk yer..sila faham..! keje aku dah lain macam..anak aku dh makin membesar of course lagi lain macam...sang suami tetap sama ok...jangan lain macam bang..!krg ayg lak yg lain macam.. :/
pepagi ni aku dah list nak bli brg umah yg kehabisan: pampers,sabun basuh, sepit baju, raga,beras..itu sahaja yer pn suri...jgn lar duk tambah2 yg bukan2...jimat sikit....! 'jimat sikit' adalah impian dan cita-cita aku taun ni..utk tabungan masa hadapan...

i nak congrats to iena alang n jamil larr..welcome their little one QASEH AZZAHRAA BINTI JAMIL....oo papa jamil...dah jadik papa yer..be good ummi n papa yer iena n jamil..macam kan die tau aku ade blog n tulis cite pasal diorg..ape2 jer lah labu...kater nak termuntah2 bnyak citer nak diluahkan...

my sweety yang dh makin masam berlengas2 tu dah 10 bln...gambo baru..nantii..!!! haha....
takde ape nak tgk pun..dahi die yang org2 duk ckp ceduk tu semakin hangat dihentam meja, dinding, lantai dan sebagainyer...hiiii...ayoorr...makin lasak...! makin kuat berpeluhhh...pahittt!!
die ni lately ni bm yag dibagi dlm botol adalah semakin tidak mau minum...mau makannn saja dia ni...makan bnyak sgguh..bubur tu 3 kali waktu siang kt umah bsiter die leh abiskan.. mmg bg bubur jer...yg nestum berlambak2 kat umah tu..sowi lahh..dh lame die tak layan..die muntahkan blik ade..anak oo anak...keletah mu pengubat jiwa nan lara..uumi n daddy cayunk banget sama kamu...

No comments:

Post a Comment