half of my life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

sufi nur asdalila qismina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Suhaid Ahmadirraqib

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 14, 2010

hari ni aku nak membebel dengan suami aku...

hari ni aku nak membebel....bebel...bebel...bebel..bla......blablabla....bla..bal ...bla...bla......
blablabla ....bla..bal ...bla...bla...blablabla....bla....bebel..membebel...membebel....
membebel.... bebel...bebel... bebel..bla......blablabla....bla..bal ...bla...bla......blablabla ....
bla..bal ...bla...bla...blablabla....bla....bebel.. membebel...membebel....bla..bla...bla...bla...bla.....membebel....bebel...bebel...bebel..bla......
blablabla....bla..bal ...bla...bla......blablabla ....bla..bal ...bla...bla...blablabla....bla....bebel..membebel...membebel....membebel.... bebel...bebel... bebel..bla......blablabla....bla..bal ...bla...bla......blablabla ....bla..bal ...bla...bla...blablabla....bla....bebel.. membebel...membebel....bla..bla...bla...bla...bla........bla...bla...blablabla....bla....bebel..
membebel...membebel....membebel.... bebel...bebel... bebel..bla......blablabla....bla..bal ...bla...bla......blablabla ....bla..bal ...bla...bla...blablabla....bla....bebel.. membebel...membebel....bla..bla...bla...bla...bla.....

huh!..pueh ati aku....dengar tak luahan bebelan aku...?? takpe tak paham takpe..
eh...nti tak cium bau syurga lah duk bebel ngn suami..tak skola ker..? haha..saje aku nak duk melawak ngn suamiku hari kamis ni..

smlm jadik akhirnye aku g gym setelah almost 2 years aku tak jejak kt gym uitm ni...
ok, pi smlm ngn kak imah..plan ngn ramai org..tp yg jadiknyer ngn die n telah buat org lain jeles..hahaa...tular..org dh suh bwk bju tak mau bwk... ok, smlm tinjau2 n survey2 dulu..boleh thn ramai..tapi kami totap bersmgt nk meneruskan perjuangan, pi buat IN BODY dulu yg hanya byr rm5, past print statement IN BODY ni kita leh tau kita lemak dibhgn mane,terlebih lmk ker, fitness camne, metabolisme tggi or rendah, yg aku tak leh thn tu...lemak bhgn perut pun die tau..adoi yai..biase arr pas beranak c-sect..tang perut larr masalah degil,so, we all end up dgn nak amik sorang trainer for us..student praktikal ..ok lah tu...just call die bile kite dtg gym, pastu kitorg buat senam robik..best best...lagu world cup lagi..tsamina mina eh eh..waka waka eh eh... haha...yg tang loncat2 kitorg kurangkan loncat...haha biase arr mak dara...

2 comments:

  1. eeeiiii..jelesnyer..best ade gym..sauna n pool..sini xdela..rindu arr nk p sauna lagik..kita pun nk kurus gakkk..uwaaa

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum... salam kenal...

    semoga berbahagia selalu.
    ada senang singgah le tempat saya,... hehe..

    ReplyDelete