half of my life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

sufi nur asdalila qismina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Suhaid Ahmadirraqib

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, February 6, 2011

mission accomplished..next mission bile?



bukan mouse yg diatas ni....
tapi yg di bwh ini...



menggunakan trapped di bwh ini...nmpk comel jer menatang ni kan..mmg kecikk jer yg kat umah aku tu...anak sesat ..sian die..tapi kecik2 pun nyepahkan dapur aku mmg berkuasa...dahlar 3 hri aku takde kat umh..bermaharajalela...akhirnyaaa....
tgh duk pikir camne nk pi buangkn die ni..aku takde de lahh nk buang..kenan kat dlm perut aku ni karg...buat terbyg2 jer lar plak..
pleaseee...jgnlah masuk umah kami lagii...please...im begging yu...





5 comments:

  1. kesian kat saya ke sian kat si comel 'T' tu

    ReplyDelete
  2. musim kot..kt mana2 je dgr citer psl cik T..

    ReplyDelete
  3. akak, kalo nak header jugak, email ajer macam mana akak nak dan gambar apa yang nak digunakan..

    ReplyDelete
  4. su, rumah kite kalau ikutkan 2 tahun sampai akhir tahun ni la...tapi ari tu gi taya org tu ckp mungkin siap awal kot dalam tgh tahun...tp tak sure la mcm mane sebab claim pon baru 50% tp progress rumah tengok dah 80% mcm tu...kite sekarang dah pindah sec 11 tapi alman still hantar kat sri nuang lg...ari tu nampak rumah yang su beli dr jauh nampak mcm dah nk siap kan...sekarang dah bape bulan mengandung? dah tau ke jantina? lame dah tak borak dgn su hehe - Ibu Alman

    ReplyDelete