half of my life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

sufi nur asdalila qismina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Suhaid Ahmadirraqib

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, January 17, 2011

end 2010 trip


dh bercapuk dah xtvt ni..bru nak citer.. misi aku utk mengumpul pinggan mangkuk bermula sikit demi sikit..pi langkawi hri tu 15-17/12/2010..misi utama selain bawa mak pak mertua dan ipar duai adalah menyopping pinggan mangkuk ala2 corelle, corningware, set pisau dan adik beradiknyer yg lain..heh..misi separuh dah berjaya..kna gigih lagi menabung nak dpt set tea lak..

mnginap kat tpt yg sblum ni kami penah mnginap..kt century suria aprtmnt..sgt sesuai utk yg pi berfamily..aku book kat langkawi online agency, sape nak ctct numb agent kete kat sane aku ade.
jerney adalah seronot sbb bwk family wpun mabuk2 kepayang aku sgtlah teruk gak lah... time aku pi tu adalah cuti skolah kan..ramai org leh thn..selain tu, xtvt lain adalah, islang hopping, pi tasik dayang bunting, mandi manda, pi underwater world, dan naik cable car.. mama kata, nilah pertama dan terakhir dia naik menatang tu...penin kepala die kata..time die paling takut time cable car tu start nak bergerak atau time landing..kan bunyik ..grengghhh grengghhh greggghhh greghh..(lbh kurg camtulah sound effect die)...dahlar die ade darah tggi,..sian die








adik ipar yg sibuk ngn tipon nyer..awek awek..












No comments:

Post a Comment