half of my life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

sufi nur asdalila qismina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Suhaid Ahmadirraqib

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 5, 2011

kete saya kena rompak

aku kdg2 adalah pelupa
kdg2 kete kelisa aku tu aku biarkan tak berkunci
rasa2 cam dah kunci
aku tak penah cek balik, dah kunci ke belum
sebab kete depan umah je
kunun2 ok je
selalunya wlaupun tak kunci, tapi kete masih selamat dan tiada apa2 terjadik
semalam terjadik lagi adegan aku tak kunci kete
dan pg tadi nak start enjin b4 anta dalila
bukak kete
tpt duit syiling kat atas seat driver
tgk2 kosong dah
handbag kosong dlm dashboard pun dikeluarkan
duet singgit2 yg ltk kt mirror atas pun dikidnap
nasib smart tag tak kna songlap
ceh..
rezki ko la penyonglap

2 comments:

  1. kak sue....sib baik dia tak bawa lari kete terus....ish...pas ni kene beringat tau

    ReplyDelete
  2. itulah pasal ad ...akak ni slalu camni..ermm...

    ReplyDelete