half of my life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

sufi nur asdalila qismina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Suhaid Ahmadirraqib

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, September 20, 2010

aku cinta kamu...

Bismillah....aku sayangkan suami aku.. entry adalah psl kejadian smlm yang sangat sedey..
psl hal kecil smpai kami bersedih-sedihan...
let it be..
let gone with the wind ye sayang... satu keluarga perlu semangat positifkan diri dan memotivasikan diri agar jiwa dan fikiran tetap pada tujuan yang satu, berkeluarga adalah untuk mencapai keredhaan Ilahi... shyy jauh2 setan2 sume..aku benci korang setann.....!


hari-hari mesti carik sumthing kelainan dan xtvt utk menceriakan keluarga...
barulah jadik "one happy family.."


mak mertuaku dah abis pose 6, tp aku ngak start2 lagi ni ..esok mesti start pose yer...korg dah abis gak yer...tahniah yer..


4 comments:

  1. tu budak kecik tu buat apa kt kaki pak dia? ekekeke

    ReplyDelete
  2. dalila tengah geget kaki pak dia ke tu? baru ummi nak feeling2 romantik.. :p

    ReplyDelete
  3. alahai...sian si kecik tu...nak bergambar gak tu

    ReplyDelete
  4. hehe...ngat nak bg die duk jauh2..dtg dekat gak si kecik tu...dah paham org nak bergambo..

    ReplyDelete