half of my life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

sufi nur asdalila qismina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Suhaid Ahmadirraqib

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, September 16, 2010

ciretera dalila - 1

ummi saya ni sejak menjak saya dapat kaki ni mulalah hepi semacam...asyik nak tangkap gambo saya je...siap beli kamera baru...tapi yg murah2 jer..tapi sy tak kesah..sy tetap ceria bergambo di samping bakat saya yang suka nangis2 yang sgt kuat seantero dunia leh dengar... silalah mokcik2 ngk gambo sy yg tak seberapa ni yer..sy tak ensem cam daddy sy...sy tak comey cam tok wan saya..sy tak puteh cam ummi saya...idung sy tah ikut sape tah...sy biase2 aje.. hahaaahaa..sian anak ambo..dikritik oleh umminyer sendiri...


maen semunyik2 ngn daddy saya...mane lar daddy saya ni..


eh..cam daddy jer di sebalik dinding itu...


yeaaa...got u daddy...



4 comments:

  1. alolo..comey nya dia....gambar last tu kiut sangat aih,..

    ReplyDelete
  2. alahai..dapat kaki...ummi awak tu tak pandai menilai laa..awak lagi cantik dari ummi awak..hahahahaha..jgn mara yer ummi awak :p

    ReplyDelete
  3. hihi...acik2 sume dh masyuk kije yer..bagut2...
    hahaaa..

    acik kancil, kakak tia, n acik elis...sy meme tiut yer..tq tq...haha..

    ReplyDelete