half of my life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

sufi nur asdalila qismina

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Suhaid Ahmadirraqib

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, September 5, 2010

sort of.......arghhh!! i cant imagine what the future might be..

“Terlambat untuk saya persalahkan sesiapa kerana pada masa muda, saya asyik fikirkan kerja dan abaikan anak-anak dan inilah hukuman yang saya dapat,” katanya yang tertawa dalam tangisan. Ketika berbual dengannya, dia jelas sedang dicengkam gelisah.

Alias menyambung: “Dik, lima anak saya tak tahu yang saya ditempatkan di sini. Saya keluar rumah sendirian suatu masa dulu kerana tak tahan menanggung sakit dan kemudian dijumpai orang. Ujian ini hebat sangat.

source: here


pray to Allah really hope that our lives been blessed in every step of the way...till Qiyamah... aminnn


No comments:

Post a Comment